Pod Valdickou branou

23.3. jsem se zúčastnil heli srazu Pod Valdickou branou. Nabízím zde opět fotoreportáž a krátké shrnutí. Celkový dojem byl vynikající. Tomu také pomohla perfektní příprava akce pořadatelů. O tom že příprava takové akce trvá celý rok mě povyprávěl na Micro heli v Hlinsku jeden z hlavních pořadatelů Valdické Brány Petr Hlava. Bohužel akce se neobešla bez havarií, a nebylo jich málo. Objevilo se i pár nových modelů, takže bylo neustále na co koukat. Hlavní soutěž spočívala v průletu brankami a nakonec nepovinným podletem Valdické brány, který se ukázal jako velice složitý a některé unáhlené reakce pilotů způsobily totální havárie několika modelů. Přestože Nova ve Zpravodajství uvedla, že právě havárie se divákům líbily, já jsem zaznamenal spíše opak, kdy diváci tleskali výborným výkonům a litovali piloty, kterým se to nepovedlo. Poněvadž jsem odjel před koncem tak nevím jak dopadly výsledky. Na ochozu pro diváky byl umístěn simulátor AeroFly, který vyplnil malé přestávky. Byl určen hlavně pro diváky, kterých se přišlo podívat kolem 500. Toto zřejmě poslední halové setkání této sezony se velmi povedlo. Kdo se zúčastnil určitě nelitoval.

Žádné komentáře: