Zálet Horneta X3D


Tak jsem měl další parádní víkend strávený modelařinou. Po prodeji Horneta FP se mi podařilo koupit Horneta X3D. Byl v naprosto skvělém stavu. Náhradních dílů mraky a vybaven skoro kompletním tuningem od Duzi modell. Pořizoval jsem ho kvůli trénování akrobacie v hale.

Nyní už k seřízení a záletu. Hned první den po koupi jsem ho osadil elektronikou, což po zkušenostech s T-REXem nebyl velký problém. Montáž zjednodušoval i zmíněný tuning. Další den jsem ho napípal do vysílače a šel s ním do vzduchu. První dojmy z letu byly velice pozitivní. Hornet byl poslušný, stačilo mírné dotrimování. Projevila se i velikost. Oproti T-REXovi je podstatně hravější. (Reakce na řízení okamžité, se stabilitou na tom byl trochu hůře. S tím jsem ale předem počítal). Druhý let probíhal obdobně jako první. Visení a občasné posouvání. Následující den jsem stihl čtyři lety. Došlo už i na zatáčky ve kterých se velice pozitivně projevila hmotnost modelu. Celkově model prokázal velký potenciál pro 3D akrobacii. Už se těším až bude kompletně zalétán, sundám kříž a roztočím ho v přemetech. Jeho chování při letu k tomu přímo vybízejí.


Žádné komentáře: