T-REX 450S


T-rexe jsme pořídili na nácvik akrobacie a jako první CP vrtulník. Sestaven byl za jeden večer s velkým nadšením. Poté následovalo napípání do vysílače. A třetí den se šlo do vzduchu. První let proběhl na parkovišti před Přibyslavským zámkem. Pocit z letu byl naprosto ohromující. Oproti letu s ještě nevytrimovaným Hornetem jsem poprvé spolehlivě visel na jednom místě. Dokonce jsem si troufl na let kolem parkoviště (šel jsem za ním abych ho neustále viděl ocasem k sobě). Při letu na letišti jsem se odvážil zalétnout už i osmičky.Když nasněžil na letišti prašan položil jsem vedle sebe tři prkna s tím, že na nich budu startovat a přistávat. Start byl bez problémů o přistání se to ale říct nedá. Vznášel jsem se asi minutu nad zemí než se mi povedlo konečně přistát. Při druhém letu jsem sedal na vyjetou cestu, což se ukázalo jako lepší nápad. Při prvních letech se objevily nedostatky v nastavení což znamenalo znovu přepípat. To se opakovalo asi 5.. Další podstatný poznatek byl, že s dvanácti T pastorkem létá daleko lépe než s třinácti T. Také jsem vyměnil tenké kroužky v hlavě za široké, odstranil závaží na pádlech a také sundal kříž. Po těchto úpravách jsem se konečně dostal k přemetu. Vystoupal jsem do cca 40 metrů, přidal kolektiv a přitáhl jsem. Na zádech jsem kolektiv stáhl do záporného úhlu. A byl tam přemet jak víno ( letěl jsem ho na šikmo, hrůzostrašně se heli hrnula do levé strany a na konci jsem byl asi o dvacet metrů níž, ale byl to přemet :-) ). Po přemetech došlo i na výkruty. Při Krtkování jsme koupili nové listy Torsion Blades. Vrtulník se tím trochu zklidnil, ale žádné velké změny jsem nepocítil. Asi to bude znát až při vyšší akrobacii. Nyní jsem vyměnil kabinu za červenou z CopterX. Líbí se mi na ní ostřejší rysy a hlavně je podstatně lepší vidět. Jediný závažnější problém na který jsem narazil bylo rušení (nejspíš od kovových bočnic). To jsme částečně vyřešili posunutím trubičky držící anténu do zadní pozice. Úplně by to měl vyřešit PCM příjmač. S T-rexem létám zatím bez jakékoli havárie a v plné spokojenosti.

Žádné komentáře: