Gaui 200

Letos se zadařilo, a tak mohu představit další helinu v mém letovém parku. Jedná se o vrtulník Hurricane Gaui 200EP.
Gaui je určen hlavně pro halové létání, ale mám odzkoušeno, že lze létat i venku. Musí být ale téměř bezvětří.
Vrtulník je balen v pěkné a tuhé krabici. Používám jí pro převoz, protože se do ní Gaui vejde naprosto přesně. Já měl k dispozici kompletní set i s elektronikou. Osadil jsem ho tedy podle návodu dodanými komponenty. Později se ale ukázalo vrtulkové servo jako nedostatečné, proto jsem ho vyměnil za INO-LAB HG-D201HB. Také mě zajímala funkce setového gyra. To mě příjemně překvapilo. Drží podobně jako LTG2100, pouze je náchylné na tepelné změny. Baterie jsem zvolil Zippy Rhino 610 od firmy Hobby aréna se kterými mám velice dobré zkušenosti.
Vrtulník je na svou velikost stabilnější než jsem čekal. Po pár seznamovacích letech jsem sundal závažíčka a osadil delší drát pádel. V této konfiguraci je Gaui schopen zalétnout i vyšší akrobacii. Já zatim létám plastové listy. Po osazení dřevěnými by vrtulník měl ožít ještě daleko víc. Při sto procentech na křivce plynu rotor točí okolo 3000ot/min, což plastové listy kupodivu ještě snáší.
Vrtulník je díky své velikosti a váze velice odolný. Jediné co občas odejde jsou plastové nožičky podvozku. Létat se s nim dá na neuvěřitelně malé ploše, proto se dá brát sebou téměř kamkoliv.
S Gauim mám zatim jen dobré zkušenosti. Už od začátku je plně v kovu, takže jediné co by se dalo ještě zlepšit je osazení kardanem, který je nabízen v samostatném kitu.
Do haly pro nácvik akrobacie je to bezkonkurenční stroj.

Žádné komentáře: