MSH Protos

Tak už nějakou dobu létám s Protosem a nemůžu si ho vynachválit. Po počátečních problémech se mi ho snad už povedlo odladit. Vrtulník je osazen originálním reglem a motorem. Pastorek jsem taky osadil setový. Od začátku létám na křivky s nimiž mám nejlepší zkušenosti. Prvních pár startů proběhlo na 80% plynu a na rotoru bylo něco kolem 2700ot/min. Pro nácvik tvrdší akrobacie jsem ale zvolil křivku 100,100,100 - 3000ot/min. Rozdíl byl radikální. Vrtulník reaguje daleko rychleji a v letu je stabilnější. Výkon motoru je naprosto dostačující. Pohon se nedá skoro udusit. Listy mám téměř od začátku Radixi se kterými jsem vcelku spokojen. Gyro používám LTG2100 se servem S9257. Tato kombinace se projevuje jako vcelku vhodná. Baterii jsem měl ze začátku 2200, ale nakonec jsem osadil 6S 2650 Zippy Flightmax od firmy Hobby aréna. Létám na pět minut a po tréninku akrobacie dobíjím 2000mAh.
Celkový projev Protose hodnotím velice pozitivně. Určitě patří mezi nejlepší pětistovky na trhu.

Žádné komentáře: