Futaba T8FG

Po par padech s Protosem, ktere byli zapricineny zahlcenim prijmace, jsem se rozhodl, ze dalsi lety budou az s novou vysilackou. Trvalo to hodne dlouho. Nyni uz je ale nova Futaba doma. Rozhodoval jsem se mezi T8FG a Aurorou. Po zvazeni nekterych aspektu, jako je hmotnost prijimacu, funkcnost a podobne jsem nakonec zvolil prave Futabu. Take je to pro me nejhezci vysilac co je momentalne na trhu. Nadherne ciste linie matneho plastu na sobe nezanechaji ani spinu ani otisky. Vysilac je navic oproti JR9XII uzasne lehky.

Pri prvnim prochazeni menu jsem byl naprosto dezorientovany. Zvyky s JR byli uplne jine, takze jsem ze zacatku hodne tapal. Nyni uz jsem se v menu zabydlel a pripada mi naprosto spickove. Logicky rozdelene do tri nabidek. Ovladaci dotykove kolecko bylo super uz od prvniho kontaktu. Perfektne kombinuje rolovani v menu a potvrzovani nabydek. Lepsi uz snad muze byt jen dotykovy display.

Pri sundani spodniho krytu me prekvapila cistota elektroniky, jedna deska, nikde zadne vlajici kabely. Prehozeni modu byla otazka chvile. Vysilac se prodava pouze v mode 2. Predelani na mode 1 je ale naprosto jednoduche. Staci premontovat jednu plastovou desticku na druhy knypl a tim to konci. Zadne vyndavani pruzinek, sroubovani spousty sroubku a pod.

Momentalne jsem dal setovy prijmac R6008HS do Gauiho. Ten ale pozdeji dostane mensi a tenhle pujde do Protose. Z vysilace jsem nadsen a nasledujici sezona se muze rozjet v plnem proudu.

Žádné komentáře: